Reklama na festivalech, výstavách a veletrzích
Pokud mluvíme o inzerci na festivalech, veletrzích či výstavách, musíme zvolit trochu jiný typ reklamy. Zde nám jde hlavně o to, abychom přilákali co nejvíce lidí a abychom je na námi kontrolovaném místě co nejdéle udrželi. Můžeme využít buď aktivní, nebo pasivní reklamy. Nakonec, proč nevyužít obojího.
Aktivní reklama
1. Maskot
Osvědčený způsob reklamy, který nejen že dokáže podpořit účast a zájem, ale taktéž dokáže vykouzlit úsměv. Lidé se u maskotů rádi shlukují a fotí se s nimi, čímž dále podporují a rozšiřují reklamu častým šířením fotek na internetu a sociálních sítích. Maskot může dále rozdávat informační letáky a informovat o blízkém stánku společnosti apod.
2. Moderování, soutěže a autogramiády
Moderování dění na vlastním stánku, pořádání soutěží a přilákání lidí do okolí Vámi kontrolovaného prostoru. Rozdávání reklamních předmětů, uspořádání autogramiády, spolupráce se známou osobností.
Pasivní reklama
1. Distribuce tiskovin
Distribuce informačních letáků ohledně programu veletrhu, festivalu atd. Způsob jak se dostat do povědomí účastníků například jako sponzor akce.
2. Reklamní spoty, plakáty
Dalším způsobem inzerce na podobných akcích je samozřejmě vylepení plakátů, či pouštění reklamních spotů na velkoplošných obrazovkách.
3. Nafukovadla a héliová tělesa
Díky často rozlehlým prostorám veletrhů a podobných akcí je vhodné využít různá nafukovadla a héliová tělesa, která dokáží pozornost upoutat a udržet ji. Doporučení v blízkosti nafukovadel využít plakáty, pro doplnění vizuální reklamy.