Reklama na festivalech, výstavách a veletrzích

Pokud mluvíme o inzerci na festivalech, veletrzích či výstavách, musíme zvolit trochu jiný typ reklamy. Zde nám jde hlavně o to, abychom přilákali co nejvíce lidí a abychom je na námi kontrolovaném místě co nejdéle udrželi. Můžeme využít buď aktivní, nebo pasivní reklamy. Nakonec, proč nevyužít obojího.

Aktivní reklama

1. Maskot

Osvědčený způsob reklamy, který nejen že dokáže podpořit účast a zájem, ale taktéž dokáže vykouzlit úsměv. Lidé se u maskotů rádi shlukují a fotí se s nimi, čímž dále podporují a rozšiřují reklamu častým šířením fotek na internetu a sociálních sítích. Maskot může dále rozdávat informační letáky a informovat o blízkém stánku společnosti apod.

2. Moderování, soutěže a autogramiády

Moderování dění na vlastním stánku, pořádání soutěží a přilákání lidí do okolí Vámi kontrolovaného prostoru. Rozdávání reklamních předmětů, uspořádání autogramiády, spolupráce se známou osobností.

Pasivní reklama

1. Distribuce tiskovin

Distribuce informačních letáků ohledně programu veletrhu, festivalu atd. Způsob jak se dostat do povědomí účastníků například jako sponzor akce.

2. Reklamní spoty, plakáty

Dalším způsobem inzerce na podobných akcích je samozřejmě vylepení plakátů, či pouštění reklamních spotů na velkoplošných obrazovkách.

3. Nafukovadla a héliová tělesa

Díky často rozlehlým prostorám veletrhů a podobných akcí je vhodné využít různá nafukovadla a héliová tělesa, která dokáží pozornost upoutat a udržet ji. Doporučení v blízkosti nafukovadel využít plakáty, pro doplnění vizuální reklamy.